گفت‌وگو با خداوند، زمینه‌ساز ارتباط انسانی


ذره هستی مخفیانه شما را روزها و چوپانان می نامدما داریم گوش می دهیم و تماشا می کنیم و ترسویمان هستیم ، با شما سکوت می کنیم قرآن حتی در ماه رمضان مانند جهان نازل شده است ، اما در همه زمان ها و در همه مکان ها وجود دارد و با انسان صحبت می …

گفت‌وگو با خداوند، زمینه‌ساز ارتباط انسانی https://moonnews.ir/گفت‌وگو-با-خداوند،-زمینه‌ساز-ارتباط/ ماه نیوز Wed, 14 Apr 2021 05:18:26 0000 عمومی https://moonnews.ir/گفت‌وگو-با-خداوند،-زمینه‌ساز-ارتباط/ ذره هستی مخفیانه شما را روزها و چوپانان می نامدما داریم گوش می دهیم و تماشا می کنیم و ترسویمان هستیم ، با شما سکوت می کنیم قرآن حتی در ماه رمضان مانند جهان نازل شده است ، اما در همه زمان ها و در همه مکان ها وجود دارد و با انسان صحبت می …

ذره هستی مخفیانه شما را روزها و چوپانان می نامد
ما داریم گوش می دهیم و تماشا می کنیم و ترسویمان هستیم ، با شما سکوت می کنیم

قرآن حتی در ماه رمضان مانند جهان نازل شده است ، اما در همه زمان ها و در همه مکان ها وجود دارد و با انسان صحبت می کند. از کسی که فرصت کمتری برای شنیدن پیام خدا در پرده های زندگی دارد ، به عبارت دیگر ، غیر ماهون می شود ، از او دعوت می شود که مکاشفه پیام را در ماه رمضان جدی گرفته و خود را برای گفتگو آماده کند. با خدا.

ارتباط با خدا محدود به دعا و نیایش نیست. شما می توانید در هر لحظه از زندگی خود با خدا صحبت کنید. همانطور که حواس پنجگانه ما همیشه و بی وقفه با ما هستند ، و ما را قادر می سازد جهان را درک کنیم ، بنابراین ما آمادگی و توانایی گفتگو با خدا را داریم ، دائما با ما و با ما ، و این همان قدرتی است که باید بشنویم و آماده کنیم خودشان برای غلبه بر موانع موجود در راه شنیدن.

گفتگو با خدا با تلاش برای شنیدن پیام او آغاز می شود. خدا همه جا است و پیام و نشانه های او انسان را احاطه کرده است.

در گفتگوی بین خدا و انسان ، این کلمه وسیله ای برای برقراری ارتباط نیست ، بلکه احساسات و اندیشه انسانی و نوع علائم موجود و بینش انسانی این گفتگو را امکان پذیر می سازد. آگاهی ، آمادگی ، هدف و عمل انسان و اشارات خداوند منجر به گفتگو می شود. نوعی همکاری و هماهنگی بین خدا و انسان وجود دارد.

با گفتگو با خدا ، از یک سو به صفات و اسامی او توجه می کند و از سوی دیگر ، ما را از داشته ها و موقعیت خود آگاه می کند و در آخر ، مهارت ها و شرایط ارتباطی را مشاهده می کند. به عبارت دیگر نوعی تقوا و شکرگذاری است. این مسئله نیاز انسان و درخواست خداوند نیست ، بلکه یک همراه آگاهانه با خداست. شما با او می روید و با او صحبت می کنید و از اشاره های او الهام می گیرید تا پاسخی برای سخنان خود بگیرید. شما در مورد نقص صحبت نمی کنید ، اما از او قدرت می گیرید تا آنچه را که دارد تحقق بخشد. در برقراری ارتباط با خدا ، شما خود را مرجع و کارگزار میدانید و از روی درماندگی به او روی نمی آورید.

انسان با علائم و پیام های خود محاصره می شود. انسان می تواند خود را برای پذیرش خدا و صحبت با او آماده کند. پاسخ خدا نمی تواند یک کلمه باشد ، کدام کلمه معنای مشخص و مشخص دارد ، در حالی که بیان ، پیام و پاسخ دهنده خدا برای هر بنده مناسب است و آن بنده با توجه به رویکرد خود شرایط درک دارد و نمی تواند کلی باشد. و البته. این گفتگو کننده است که متناسب با س andال و موقعیت خود و دانستن اسما divine الهی پیام را منتقل می کند و جواب می گیرد. پاسخی که مخصوص بنده باشد و عمومی نباشد. به عبارت دیگر ، او در حال خواندن قرآن است. به این معنا که در برقراری ارتباط با خدا اسرار خدا را می توان با توجه به منابع و توانایی های او خواند و دریافت کرد.

ارتباط واقعی با مردم و رعایت اخلاق گفتگو و ارتباط اساس گفتگو با خدا و گفتگو با خدا اساس پیوند ، مهربانی و همدلی انسان است.

امیدواریم در این ماه بتوانیم با خدا صحبت کنیم و تا حد امکان بذر دوستی ، مهربانی ، برابری و همکاری بکاریم و از برکات ماه مبارک رمضان که مطمئناً در گفتگو با خدا نهفته است ، بهره مند شویم. و مردمش


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 20:56 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]