پیش‌بینی‌ بورس در زمان انتخابات


اخبار ایران من / قزوین وی گفت: “بر اساس واقعیت های تاریخی و شواهد تاریخی ، دولت ها اغلب سعی می کنند وضعیتی را که انتخابات در آن برگزار می شود اصلاح کنند و این ما را ترغیب می کند از نظر منابع سیاسی به بازار نگاه کنیم.” این رشد بازار سهام را نشان می …

پیش‌بینی‌ بورس در زمان انتخابات https://myirannews.ir/اقتصادی/پیش‌بینی‌-بورس-در-زمان-انتخابات/ https://myirannews.ir/اقتصادی/پیش‌بینی‌-بورس-در-زمان-انتخابات/#respond اخبار ایران من Sat, 17 Apr 2021 08:05:36 0000 اقتصادی https://myirannews.ir/اقتصادی/پیش‌بینی‌-بورس-در-زمان-انتخابات/ اخبار ایران من / قزوین وی گفت: “بر اساس واقعیت های تاریخی و شواهد تاریخی ، دولت ها اغلب سعی می کنند وضعیتی را که انتخابات در آن برگزار می شود اصلاح کنند و این ما را ترغیب می کند از نظر منابع سیاسی به بازار نگاه کنیم.” این رشد بازار سهام را نشان می …

اخبار ایران من / قزوین وی گفت: “بر اساس واقعیت های تاریخی و شواهد تاریخی ، دولت ها اغلب سعی می کنند وضعیتی را که انتخابات در آن برگزار می شود اصلاح کنند و این ما را ترغیب می کند از نظر منابع سیاسی به بازار نگاه کنیم.” این رشد بازار سهام را نشان می دهد ، مگر اینکه شکسته شود و نمودارها و نمودارها شکسته شوند.

ایمان آریافرد در مصاحبه با اخبار ایران من اظهار داشت: از آنجا که برخی از قوانین برای بخش مالی وضع شده است ، بسیاری از مشاغل کوچک تعطیل شده و اغلب از فعالیت کمتری برخوردار هستند ، به همین دلیل اقتصاد و افرادی که برای این شرکت ها کار نمی کنند رشد کرده اند. “و چگونه این کارگران حقوق کمتری پرداخت می کنند؟

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی جهان ، اوضاع در بازارهای مالی ممکن است اولین گزینه ای باشد که هر کسی می تواند تصور کند ، بنابراین بورس سهام ممکن است اولین گزینه برای بیکاران باشد. همچنین در صنعت تولید ، مقدار کمی سرمایه وجود دارد که می تواند در همان بازارها سرمایه گذاری شود و از میان بازارهای مشابه می توان به بازار داخلی اشاره کرد ، اما این بازار سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و امسال می توانیم افت اقتصادی داشته باشیم ، از جمله در بازار بلند مدت و بلند مدت ، مایع ، به همین دلیل بازارهای داخلی و خارجی می توانند آن را پس بگیرند.

وی گفت: “از نظر اقتصادی ،” دولت “مناطقی برای پرداخت خدمات خود از جمله مالیات و درآمد دارد.” هزینه های خوب و آسان دولت که با مدیریت مالی و “مالیات” تداخل ندارد. مالیات های بازار بزرگ ساده ترین مالیاتی است که دولت می تواند دریافت کند و این یک بخش قوی و مطمئن برای دولت است که پول نفت ندارد. بدیهی است که بسیاری از شرکت ها و شرکت های بزرگ از بازارهای مالی برای بازیابی پولی که به دلیل در دسترس بودن هدر رفته است استفاده می کنند.

وی گفت: براساس شواهد تاریخی ، بورس سهام در چند سال گذشته و در آغاز سال جدید رشد کرده است. بله ، دولت در حال برنامه ریزی برای آوردن پولی است که فایده ای برای بورس ندارد.

آریا فرد همچنین گفت: صادرات “افزایش” در حال افزایش است و این می تواند یک عامل اصلی در رکود اقتصادی باشد ، اما در مذاکرات در مورد تجارت خارجی ، به بازرگانان ایرانی ارز داده نمی شود و افراد خارجی باید واردات یا تصفیه کالا انجام دهند ، بنابراین ما نمی توان گفت. ممنوعیت ها محدودیتی نیستند.

“بر اساس شواهد تاریخی و تاریخی ، دولت ها اغلب سعی در بهبود انتخابات دارند و این ما را ترغیب می کند تا از نظر اقتصاد سیاسی بازار را ببینیم ، و درک ما این است که همیشه چنین بوده است. امسال اتفاق نیفتاد مگر اینکه امسال سالهای دیگر ، این غیر ممکن است. همچنین بر اساس شواهد تاریخی ، تجزیه و تحلیل سهام در طول انتخابات رشد بازار شرکت ها را نشان می دهد ، مگر اینکه قول شکسته شود و نمودارها و نمودارها از بین برود.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/پیش‌بینی‌-بورس-در-زمان-انتخابات/feed/ 0


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 28 فروردين 1400 ] [ 16:25 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]