فدراسیون فوتبال و مسئولان شستا توافق کنند


براساس اطلاعات شبکه شما ، انتقال مالکیت خانه فدراسیون فوتبال در ازای وام بازپرداخت شده توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) مشکلی است که در سه ماهه این هفته به آن پرداخته شد. صادق درودگر ، رئیس سابق کمیته تبلیغات فدراسیون ، که میهمان برنامه لیگ بود ، گفت: “مهم این است که در …

فدراسیون فوتبال و مسئولان شستا توافق کنند https://myirannews.ir/عمومی/فدراسیون-فوتبال-و-مسئولان-شستا-توافق-ک/ https://myirannews.ir/عمومی/فدراسیون-فوتبال-و-مسئولان-شستا-توافق-ک/#respond اخبار ایران من Sat, 08 May 2021 20:49:50 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/فدراسیون-فوتبال-و-مسئولان-شستا-توافق-ک/ براساس اطلاعات شبکه شما ، انتقال مالکیت خانه فدراسیون فوتبال در ازای وام بازپرداخت شده توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) مشکلی است که در سه ماهه این هفته به آن پرداخته شد. صادق درودگر ، رئیس سابق کمیته تبلیغات فدراسیون ، که میهمان برنامه لیگ بود ، گفت: “مهم این است که در …

براساس اطلاعات شبکه شما ،

انتقال مالکیت خانه فدراسیون فوتبال در ازای وام بازپرداخت شده توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) مشکلی است که در سه ماهه این هفته به آن پرداخته شد.

صادق درودگر ، رئیس سابق کمیته تبلیغات فدراسیون ، که میهمان برنامه لیگ بود ، گفت: “مهم این است که در آن زمان پولی برای پرداخت وجود نداشت و در آن شرایط بهترین انتخاب انتخاب یک مربی ارزان قیمت “.
در همان زمان ، وی توضیح داد: اما انتخاب مربی تیم ملی اغلب با تصمیمات رئیس فدراسیون همخوانی ندارد و الزامات دیگری نیز وجود دارد.
رئیس سابق کمیته تبلیغات فدراسیون افزود: افرادی که در آن زمان مشاوره می دادند نیز گفتند که اگر شخصی اشتباه کند مربی بزرگ دیگری مانند مارک ویلموتس باید جای او را بگیرد.
وی افزود: معتقدم کمیته فنی باید در انتخاب مربی دقت و مساعدت بیشتری می کرد.
درودگر که گفت نمی دانم کدام متخصص آمده و خانه را ساخته است ، گفت: خانه فدراسیون فوتبال در 2000 متر ، در خیابان سئول ساخته شده است که حداقل 70 میلیون تا 75 میلیون متر مربع ارزش دارد.
به گفته وی ، آن روز مسئولان شستا مهربان بودند ، اما کاش رابطه ما با آنها ادامه داشت و اگر صبر می کردند پول خود را پس می گرفتند.
رئیس سابق کمیته تبلیغات فدراسیون فوتبال افزود: اگر وی 16 یا 17 میلیارد گوجه فرنگی دیگر بگیرد ، بدهی تمام می شود.
وی گفت: بدیهی است که سند قابل استرداد است ، ما می توانیم به ماده 477 مراجعه کنیم یا دادرسی را از سر بگیریم و سند را پس بگیریم.
از نظر او درودگر گفت ، مدیران شستا باید اکنون با فدراسیون فوتبال موافقت کنند و این یک تشویق برای تیم ملی است که مدتها پیش در مقدماتی جام جهانی بازی خواهد کرد.
به گفته وی ، متأسفانه مسائل جانبی پارلمان ، سایر دستگاه ها و رسانه ها منجر به این اتفاق شد.

https://myirannews.ir/عمومی/فدراسیون-فوتبال-و-مسئولان-شستا-توافق-ک/feed/ 0


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 10:15 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]