فیروز کریمی گذر از طنز، ورود به تراژدی!


با تشکر از “دلپیچه” پس از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، حتی اگر واقعی بود ، برای تماشاگران خنده دار است و هیچکس باور نمی کند. فیروز کریمی یک شوخی را پشت سر گذاشته است و اکنون بیننده نمی داند چه کار می کند و می گوید سرقت چشم و گوشه و خبرساز شدن درست …

فیروز کریمی گذر از طنز، ورود به تراژدی! https://myirannews.ir/عمومی/فیروز-کریمی-گذر-از-طنز،-ورود-به-تراژدی/ https://myirannews.ir/عمومی/فیروز-کریمی-گذر-از-طنز،-ورود-به-تراژدی/#respond اخبار ایران من Thu, 29 Jul 2021 01:43:32 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/فیروز-کریمی-گذر-از-طنز،-ورود-به-تراژدی/ با تشکر از “دلپیچه” پس از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، حتی اگر واقعی بود ، برای تماشاگران خنده دار است و هیچکس باور نمی کند. فیروز کریمی یک شوخی را پشت سر گذاشته است و اکنون بیننده نمی داند چه کار می کند و می گوید سرقت چشم و گوشه و خبرساز شدن درست …

با تشکر از “دلپیچه” پس از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، حتی اگر واقعی بود ، برای تماشاگران خنده دار است و هیچکس باور نمی کند. فیروز کریمی یک شوخی را پشت سر گذاشته است و اکنون بیننده نمی داند چه کار می کند و می گوید سرقت چشم و گوشه و خبرساز شدن درست یا اغراق آمیز است. “خوب انجام می شود.”

به گزارش اخبار ایران من ، در نامه ای به روزنامه بازیهای ایرانی نویسنده احسان محمدی: “اگر لیگ فوتبال ایران بازی بامزه ای داشت ، یکی از حامیان مالی آن را با فیروز کریمی پرداخت کرد. مرد 63 ساله ای که حتی وقتی دیگران خاطرات خود را بیان می کنند نمی تواند از خندیدن جلوگیری کند.

کسانی که با فیروز کریمی کار کرده اند می گویند که اگرچه او شجاع و سختگیر است ، اما ذهنیتی منحصر به فرد برای یادآوری / یادآوری و لمس هر کسی دارد. آذر 2007 در اولین دوره جشنواره فیلم کمدی گل آقا مورد تقدیر قرار گرفت. شاید به همین دلیل است که طی چند سال گذشته ، توسعه دهندگان برنامه های تلویزیونی وی او را پیدا کرده اند و برنامه های مختلف تلویزیونی یکی یکی فیروز کریمی را پخش می کنند!

در حال حاضر ، اگر در گوگل جستجو کنید ، جملات خنده دار آن از بهترین سریال های زنده طنزآمیزتر است ، اما این سالها گاهی اوقات بسیار قوی و ناسالم هستند. طنز می گوید که او حتی زمانی که دیگران را مجبور به خندیدن می کنید لبخند نمی زند.

پس از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ، جایی که کریمی طبق معمول تمام وقت در صف ایستاده بود و بازیکنان و حریف را فریاد می زد ، وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت “عصبانی” است و نامه ننویسد تا مربیان را مجبور کند. برای اینجا آمدن!

گفتن این کلمات با چهره ای تیز چیزی شبیه شوخی باستر کیتون بود که باعث خنده دیگران اما لبخند زدن نشد. این بار البته کار او از مرز طنز عبور کرد و شبیه یک تراژدی شد. آنها برای خندیدن تلاش می کنند. این واقعیت که شما 90 دقیقه بیرون نیافتید و همان 10 دقیقه در یک کنفرانس مطبوعاتی بهانه ای به نظر می رسید. او یک مربی شگفت انگیز است که هدایت تراکتورسازی گلزن این فصل را بر عهده داشته و به طرز معجزه آسایی در تعدادی از بازیها ثبت کرده است. فینالیست ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا و همچنین مارکوپولو کامل شد.

گردنه تهران ، سپاهان اصفهان ، بهمن کرج ، پلی اکریل اصفهان ، تراکتورسازی تبریز ، استقلال اهواز ، ابومسلم مشهد ، شهاب زنجان ، راه آهن شهرری ، استقلال تهران ، صبای قم ، داماش گیلان ، گسترش فولاد ، شاهین بوشهر ، سنگ آهن آهن بافقک اصفهان ، ملوان بندرانزلی ، اترک بجنورد و … گروههایی هستند که فیروز خان در آنجا تدریس می کرد. او با برخی از آنها مهارت داشت و بسیاری را در وسط رها کرد. با پاس ، او رهبر آسیا شد و اهواز آزاد بود ، در یکی از مسابقات دست خالی ماند ، با آزادی تهران به پایان رسید و با گلزنی مقابل سپیدرود با نفت مسجدسلیمان سقوط کرد.

فیروز کریمی معلم دیگری است. سرباز در فوتبال. گاهی اوقات آنها با شوخی های خنده دار بازی را سرگرم می کنند و حالا که به نظر می رسد چیزی ندارند ، سعی می کنند در بازار بمانند و برنده می شوند. او که نمی تواند نادیده گرفته شود ، گاهی نگران می شد و احزاب در حال سقوط را به گونه ای نگه می داشت که غیرقابل اعتماد بود ، و گاهی اوقات در کنفرانس مطبوعاتی چیزهایی می گفت که آنها نمی توانستند باور کنند. با تشکر از “دلپیچه” پس از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، حتی اگر واقعی بود ، برای تماشاگران خنده دار است و هیچکس باور نمی کند. آنها یک شوخی را پشت سر می گذارند و اکنون بیننده نمی داند چه کار می کند و می گوید واقعی یا مبالغه آمیز است که چشم ها و گوشه ها را بدزدند و تیتر اول شوند. موفق می شود “مثل این یادداشت!”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/فیروز-کریمی-گذر-از-طنز،-ورود-به-تراژدی/feed/ 0


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 6:38 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]