تعطیلی سراسری، راهکار فعلی مدیریت کرونا/ تقاضا از مردم برای تزریق واکسن


سخنگوی ستاد ملی کرونا با تاکید بر کاهش چشمگیر قوانین بهداشتی کشور ، گفت: “راه حل این مشکل این نیست که خودمان را فریب دهیم ، بنابراین ما می توانیم خود را فریب دهیم ، اما ویروس فریب نمی خورد.” باید یک تعطیلات ملی وجود داشته باشد که مانند آخرین تعطیلات نباشد. به گزارش اخبار …

تعطیلی سراسری، راهکار فعلی مدیریت کرونا/ تقاضا از مردم برای تزریق واکسن https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/تعطیلی-سراسری،-راهکار-فعلی-مدیریت-کرو/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/تعطیلی-سراسری،-راهکار-فعلی-مدیریت-کرو/#respond اخبار ایران من Sat, 31 Jul 2021 19:52:36 0000 مردم و اجتماع سخنگوی ستاد ملی کرونا با تاکید بر کاهش چشمگیر قوانین بهداشتی کشور ، گفت: “راه حل این مشکل این نیست که خودمان را فریب دهیم ، بنابراین ما می توانیم خود را فریب دهیم ، اما ویروس فریب نمی خورد.” باید یک تعطیلات ملی وجود داشته باشد که مانند آخرین تعطیلات نباشد. به گزارش اخبار …

سخنگوی ستاد ملی کرونا با تاکید بر کاهش چشمگیر قوانین بهداشتی کشور ، گفت: “راه حل این مشکل این نیست که خودمان را فریب دهیم ، بنابراین ما می توانیم خود را فریب دهیم ، اما ویروس فریب نمی خورد.” باید یک تعطیلات ملی وجود داشته باشد که مانند آخرین تعطیلات نباشد.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “امواج جدید کرونا شدیدتر است و ویروس دلتا دارای ویروس 5 تا 9 با ویروس ووهان است ، در حالی که تعداد رعایت بهداشت به زیر 40 رسیده است. اکثر افراد مبتلا هستند. حتی در کشورهایی که واکسن بالایی دارند ، یونایتد ایالات متحده ، بریتانیا و اسپانیا شاهد افزایش تعداد بیماران هستند و ویروس جدید می تواند مرگ و میرهای بیشتری را در دنیای جدید ایجاد کند.

وی افزود: در حال حاضر ، تعداد مناطق در 29 ایالت افزایش یافته است و ما به اوج بیماری نرسیده ایم تا بگوییم کاهش به دنبال آن رخ می دهد. آنها حدود 9 روز در بیمارستان می مانند ، اما به نظر می رسد نوع دلتا در حال تغییر است. از سوی دیگر ، مراقبت های پزشکی آغاز شده است و برخی از بخش ها به بخش Covid تبدیل می شوند. ما 385 شهر قرمز و نارنجی داریم ، به این معنی که همه شهرها بیماری ایجاد می کنند.

معاون وزیر بهداشت گفت: قبول دارم که بستری شدن بیماران در بیمارستان سخت است. در حال حاضر بیش از 8400 بیمار در تهران بستری هستیم. ما در ICU تعدادی بیمار داریم که در بیمارستان بستری هستند و در دوره انتقال با مشکل کمبود تخت مواجه هستیم. این وزارتخانه همچنین دستور داد واحدهای دیگری در اختیار کووید 19 قرار گیرد تا از کمبود تخت های ما حمایت کنند.

رئیس جمهور در مورد پوشش نامه توسط 65 دانشگاه علوم پزشکی گفت: واقعیت این است که بیش از یک سال و نیم است که همه کارکنان مراقبت های بهداشتی به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته اند و در وضعیت روانی هستند. این شرکا امواج را زیر نظر دارند. غم همه دوستانم بی توجهی به فشارهایی است که بر درب بیمارستان می افزاید. روند یکسان نیست. این فرایند شامل فرآیندی است که باید دنبال شود. در همان تعطیلات 6 روزه در تهران و البرز ، 166000 وسیله نقلیه از تهران به دلیل عدم مسافرت بازگردانده شدند ، اما 170،000 وسیله نقلیه رفت و رفت ، با حدود 3000 نفر در خودرو ، 500000 نفر از تهران خارج شدند و اگر هر نفر 10 نفر باشد بیماری چیست؟ در سطح جهان ، اتهامات جنایی و کیفری بسیار زیاد و سنگین است ، که ممنوع است.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به بسته شدن مناطقی که باعث شیوع بیماری می شود مانند رستوران ها ، مشاهده کردیم که هیچ رستورانی در شهرهای قرمز تعطیل نشده است. ما به عنوان وزارت بهداشت مسئولیت نظارت و بحث در مورد این موضوع. به جای کارکنان بهداشتی ، ما امیدواریم که گروه های اعلام شده بسته شوند ، اما برخی از گروه ها بدون پاسخ درخواست هایی کرده اند که منجر به شورش شده است ؛ همه چیز ساده است ، اما اجرای این استراتژی ها مستلزم مالی است. حمایت و اراده. پاسخ خود فریبی نیست ، ما می توانیم خود را فریب دهیم اما ویروس فریب داده نشده است. باید یک تعطیلات ملی دائمی وجود داشته باشد که مانند آخرین تعطیلات گذشته نباشد و هرکسی که قانون را نقض کند باید مطمئنا جان انسان را خواهد گرفت

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: “من دوست ندارم از مردم انتقاد کنم ، اما برخی از افراد قانون را زیر پا می گذارند و حتی اگر بگوییم جاده ها فردا ساعت 8 صبح بسته خواهد شد ، آنها دیشب راه می روند و پیاده روی می کنند.” انجام یک کار در یک زمان امکان پذیر نیست و ما باید حداقل 24 ساعت قبل از آن بدانیم چه کار کنیم ، شاید کسی کارهای مهمی برای انجام داشته باشد. اتومبیل ها نه تنها بیماری را تشدید کردند ، بلکه قوانین مربوط به نوع کرونا نیز به درستی اجرا نشد. در حضور Corona Delta ، دو روش وجود دارد که می توانید آن را مشاهده کنید ، به عنوان مثال ، بستن یک رستوران ، که من معتقدم ، یا این که می گویند به رستوران نروید ، بلکه بروید. مردم باید بدانند که زندگی آنها در خطر است. بحران دلتا در بسیاری از کشورها در حال افزایش است.

وی گفت: “ما اکنون از 55 نفر یا بیشتر برای واکسیناسیون دعوت کرده ایم ، اما بیش از 30 درصد از این افراد هنوز نیامده اند و ثبت نام نکرده اند.” به عنوان مثال ، در بیمارستان ها ، از هر 100 بیمار بالای 70 سال ، 90 نفر واکسینه نشده اند. ما از افراد واجد شرایط واکسن درخواست می کنیم واکسن را دریافت کنند. در برخی مناطق ، 60 درصد مردم واکسینه نشده اند.

وی در مورد ثبت نام در salamat.gov.ir گفت: در گذشته وقتی فردی در این سیستم مشترک می شد ، باید منتظر دریافت پیامک می ماند. در این بین ، هنگامی که محل سکونت ، سن ، تعداد ملاقات ها و … را انتخاب کردند ، می توانند محل واکسیناسیون را نیز انتخاب کنند و تاریخ و محل تزریق مشخص می شود.

وی در مورد واکسن خارج از کشور گفت: روند خوب است و ما در دو روز گذشته حدود 2 میلیون واکسیناسیون دریافت کرده ایم و فردا یک میلیون می رسد و این هفته نیز تکرار می شود. هفته آینده 3.5 میلیون واکسن دریافت می کنیم و تا پایان آگوست 7 میلیون واکسن دیگر دریافت می کنیم و بحث در مورد واکسیناسیون شدت گرفته است.

وی گفت: “ما می توانیم هشدار دهیم و آموزش دهیم ، اما راه اصلی متوقف کردن آن است.” من حتی به ایجاد قوانین عاقلانه بر اساس نژاد اعتقاد ندارم. در زمان ویروس ووهان ، که بسیار ضعیف تر از کرونا دلتا بود ، سیستم ها دو برابر رایج ترین سیستم های امروزی بودند.

وی در یک برنامه تصویری رادیویی تاکید کرد که سیستم شهید سلیمانی هنوز در حال استفاده است: پیگیری بیمار ، مراقبت های خانگی ، آزمایش سریع و آزمایش PCR انجام می شود. در این فرآیند تمرکز بر واکسیناسیون نیز وجود دارد.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/تعطیلی-سراسری،-راهکار-فعلی-مدیریت-کرو/feed/ 0


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 12 مرداد 1400 ] [ 5:15 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]