طرح های صنعتی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با حمایت ویژه تکمیل می شوند


به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از قزوین ؛ بابک دین پرست روز پنجشنبه در همایش تشکیل و رفع موانع ستاد مرکزی قزوین که با حضور سفیر و مدیران مشاغل دولتی برگزار شد ، اظهار داشت: در 828 شهرک و منطقه صنعتی سراسر کشور ، بیش از 47 هزار و 500 واحد تعیین شده است. …

طرح های صنعتی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با حمایت ویژه تکمیل می شوند https://myirannews.ir/استانی/طرح-های-صنعتی-بالای-۸۰-درصد-پیشرفت-فیزی/ https://myirannews.ir/استانی/طرح-های-صنعتی-بالای-۸۰-درصد-پیشرفت-فیزی/#respond اخبار ایران من Thu, 05 Aug 2021 15:35:34 0000 اخبار استانی به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از قزوین ؛ بابک دین پرست روز پنجشنبه در همایش تشکیل و رفع موانع ستاد مرکزی قزوین که با حضور سفیر و مدیران مشاغل دولتی برگزار شد ، اظهار داشت: در 828 شهرک و منطقه صنعتی سراسر کشور ، بیش از 47 هزار و 500 واحد تعیین شده است. …

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از قزوین ؛ بابک دین پرست روز پنجشنبه در همایش تشکیل و رفع موانع ستاد مرکزی قزوین که با حضور سفیر و مدیران مشاغل دولتی برگزار شد ، اظهار داشت: در 828 شهرک و منطقه صنعتی سراسر کشور ، بیش از 47 هزار و 500 واحد تعیین شده است. تا 18٪ بیکار

وی افزود: تحقیقات اخیر در زمینه صنعت نشان می دهد که تقریباً 1800 کارخانه و کارخانه توسط 16 بانک به دلیل بدهی تملک شده است و 691 واحد پرونده های قانونی دارد که در حال بررسی آنها هستیم.

photo_2021_8_5-17_29_17_883_eK2

77000 شرکت در حال تکمیل هستند

دین پرست یادآور شد: در حال حاضر تقریباً 77000 عضو صنعتی صنعت معدن در حال اتمام هستند ، در حالی که 3360 واحد بیش از 80 درصد مواد را در اختیار دارند و برای برآوردن این نیاز به 1800 میلیارد دلار بدهی نیاز داریم.

وی گفت: ما توافق کردیم که دفتر مرکزی برای کمک به ولسوالی ها برای بررسی مشکلات گروه های کلیدی برای غلبه بر موانع مورد توافق قرار گیرد و در این مورد ، گروه هایی با بیش از 80 درصد یا بیش از 1 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند.

دین پرست گفت: با تکمیل نزدیک صنعت و تحولات جاری در کشور ، می توانیم بیش از 2.3 میلیون شغل ایجاد کنیم که این بهترین راه برای کاهش بیکاری است.

photo_2021_8_5-17_29_2_158_WoA

معاون وزیر دادگستری مرکز توسعه و ممنوعیت پاداش یادآور شد: در 1793 سایت موجود در کشور بانک وجود دارد که با مشاوره شورای پول و اعتبار دستورالعمل هایی را برای رسیدگی به مشکلات این مناطق دریافت کرده ایم و تصور می کردیم هیچ مشکلی وجود ندارد. بهانه ای برای از دست دادن صنعت و کمک به احیای آنها.

وی در خصوص گروه های تولیدی مشکل ، افزود: 971 گروه کارگری وجود دارد که 20 گروه در منطقه قزوین هستند و موارد زیر برای رفع نگرانی آنها در حال رخ دادن است.

دین پرست گفت: از 47 هزار و 500 واحد واقع در شهرک های تجاری ، حدود 18 درصد استراحت کرده اند و متوسط ​​منطقه قزوین 10 درصد کمتر از کشور است.

علاوه بر این با بیان اینکه 18 درصد معادل 8 هزار و 50 واحد از 47 هزار و 500 واحد تولیدی واقع در مناطق شهری کشور حضور دارند و قصد احیای آنها را داریم ، گفت: این رقم در منطقه قزوین 10 درصد است.

معاون سکوت سرپرست اداری افزود: بازگرداندن وضع موجود و مشاهده فعالیت های واحدهای بانکی و اتمام کارهایی که رو به اتمام است از اولویت های مرکز آموزشی امسال است.

در این جلسه مشکلات چند حوزه انتخابیه قزوین برطرف شد و برای غلبه بر موانع تصمیم مهمی اتخاذ شد.

photo_2021_8_5-17_29_3_370_fOr

معاون امور اقتصادی و هماهنگی توسعه منطقه ای وزارت کشور روز پنجشنبه قبادی ، معاون امور اقتصادی استاندار ، والدین ، ​​رئیس سازمان سکوت استان قزوین ، زکی زاده ، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ، نبیل ، مدیر اداره کل سرمایه گذاری و استخدام استاندار و تیم خزانه دار منطقه از شرکت اندازه گیری و تولید شینا مینا ، شرکتی که انواع بطری و قوطی را تولید می کند ، بازدید کردند و 300 شغل در البرز ایجاد کردند.

شیشه وسط

در طول راه ، دین پرست ، هنگامی که با موانع طراحی آشنا بود ، پیشنهاد کرد که آنها را برطرف کند.

https://myirannews.ir/استانی/طرح-های-صنعتی-بالای-۸۰-درصد-پیشرفت-فیزی/feed/ 0


[ بازدید : 309 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 14 مرداد 1400 ] [ 22:46 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]