تانک روس، ترقه ایرانی! – اخبار ایران من


مهارت های آلکنو در مربیگری والیبال با بدن بزرگ او ترکیب شد و نام مستعار “تانک روسی” را به او داد. تانکی که به نظر می رسید می تواند والیبال ایران را باز کند و تیم را برای اولین بار به المپیک ببرد ، اما این تانک روسی به طور شگفت انگیزی هنگام ورود به …

تانک روس، ترقه ایرانی! – اخبار ایران من https://myirannews.ir/عمومی/تانک-روس،-ترقه-ایرانی-اخبار-ایران-من/ https://myirannews.ir/عمومی/تانک-روس،-ترقه-ایرانی-اخبار-ایران-من/#respond اخبار ایران من Wed, 04 Aug 2021 01:55:14 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/تانک-روس،-ترقه-ایرانی-اخبار-ایران-من/ مهارت های آلکنو در مربیگری والیبال با بدن بزرگ او ترکیب شد و نام مستعار “تانک روسی” را به او داد. تانکی که به نظر می رسید می تواند والیبال ایران را باز کند و تیم را برای اولین بار به المپیک ببرد ، اما این تانک روسی به طور شگفت انگیزی هنگام ورود به …

مهارت های آلکنو در مربیگری والیبال با بدن بزرگ او ترکیب شد و نام مستعار “تانک روسی” را به او داد. تانکی که به نظر می رسید می تواند والیبال ایران را باز کند و تیم را برای اولین بار به المپیک ببرد ، اما این تانک روسی به طور شگفت انگیزی هنگام ورود به ایران بسیار محافظ بود!

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه شرقی وی نوشت: “تیم ملی والیبال ایران زمانی که نتوانست با نتایج غیرمنتظره به دور بعد صعود کند ، کار خود را در المپیک به پایان رساند. ایران با امید به صعود به سکوی المپیک در طول بازی ، در جدول شش تیمی این تیم در جایگاه پنجم قرار گرفت. تصور می شود که ایران در رده سوم قرار دارد و ایران در گروه چهارم قرار گرفت. شکست اخیر مقابل ایتالیا منجر به شکاف بین تیم های ژاپنی و کانادایی شد تا از ایران بالاتر بروند و تیم والیبال ایران به همراه ونزوئلا حذف شد. بازی می کند و همچنین انحلال حضور ولادیمیر آلکنو ، مربی برتر روسیه در روسیه. آلکنو که برای تکمیل با تیم ملی ایران به تهران و سپس توکیو سفر کرد ، قرارداد خود را با فدراسیون والیبال ایران با عواقب جدی به پایان رساند و راهی روسیه شد.

گمانه زنی های زیادی در مورد کاری که آلکنو با تیم ایران انجام داد وجود دارد ، اما سابقه ای که مربی قبل از حضور در ایران گذاشت ، فرصتی را برای منتقدان فراهم کرد. آلکنو تنها سه بار به عنوان سرمربی به المپیک رفت و با روسیه طلا و برنز کسب کرد. چهارمین حضور او در المپیک با تیم ملی ایران می تواند اتفاق خوبی برای همه باشد. او در دوران تدریس خود جام های زیادی کسب کرد ، بنابراین نمی توان او را مورد انتقاد قرار داد. مهارت های آلکنو در مربیگری والیبال با بدن بزرگ او ترکیب شد و نام مستعار “تانک روسی” را به او داد. تانکی که به نظر می رسید می تواند والیبال ایران را باز کند و تیم را برای اولین بار به باشگاه المپیک ببرد ، اما این تانک روسی به طور شگفت انگیزی هنگامی که به ایران رسید ، به یک “بازدارنده” تبدیل شد!

او ابتدا به همراه تیم ملی ایران به لیگ ملی والیبال رفت تا به قول خود به قله بازی های المپیک برسد. بدیهی است که تانک روسی اطلاعات کافی برای اطمینان از اشتباه بودن “کلاهبرداری” داشت! ولادیمیر پس از شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایران گفت که فقط “منافقین” وعده مدال می دهند و نمی خواهند منافق باشند. آلسنو منافق نبود ، اما در لیگ والیبال سازمان ملل متحد نشان داد که مربی بزرگی نیست. ایران 15 بازی با ولادیمیر راس در ریمینی ایتالیا در چارچوب لیگ ملت ها انجام داد که آنها به راحتی با دو سوم مسابقات به پیروزی رسیدند! 10 شکست در 15 بازی آن چیزی نیست که هواداران والیبال ایران از “تانک روسی” انتظار دارند. این رکورد زمانی به اوج رسید که او هشت گل پیاپی به تیم برتر ایران زد که در مقابل لیگ ملت ها پیشرو بود! با این حال ، آلکنو بین 16 تیم در جام ملت ها و والیبال ایران شماره 12 را به ثمر رساند ، بنابراین کار زیادی انجام نداد. بدیهی است ، پس از بازگشت به ایران ، او گفت که می خواهد یک گل دیگر در جام ملت ها داشته باشد و به س questionsالاتی که در این مسابقات داشت رسیده است.

سوالاتی که آلکنو مطرح کرد در مورد هویت یک تیم بزرگ المپیک بود. از سوی دیگر انتظار می رود که او کاستی های تیم ملی را برطرف کند. داستان عجیب و جنجالی فرهاد قائمی به این ترتیب در تیم والیبال ایران شکل گرفت؛ این جنجال چیزی از علاقه تیم ملی کم نکرد ، بلکه باعث سرسختی تیم نیز شد ، اما در نهایت آلکنو فرهاد قائمی را مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت 100 درصد برای من احترام قائل نیست و به من رای نمی دهد. اظهارات آلکنو در مورد شناخت تیم ایران یکی از بهترین تیم های ایران در المپیک ، این امید را تقویت کرد که والیبال ایران با یک تانک روسی می تواند یک شگفتی واقعی و همچنین المپیک باشد. سکو می رود. در بازیهای المپیک ، به استثنای لهستان ، مشخص بود که آلکنو به اندازه آنچه در ایران انجام می داد ، قادر به ایده پردازی در ایران نبود. “پنج بازی و سه شکست برای اولین بازی والیبال ایران از توکیو رای داد ، که سابقه این” تانک روسی “پس از 20 بازی ایرانی و 13 شکست و هفت برد ،” کشو “بیش نیست.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/تانک-روس،-ترقه-ایرانی-اخبار-ایران-من/feed/ 0


[ بازدید : 314 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 17 مرداد 1400 ] [ 0:33 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]