افزایش بیماران بدحال کرونایی با تست منفی


تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان هایی که در چند روز گذشته آزمایش معیوب داشته اند و اکنون در معرض خطر بیشتری قرار دارند. دبیر انجمن متخصصان علوم آزمایشگاهی می گوید محل دلتا در جاده تغییر کرده است و نمونه ها به درستی انجام نشده اند. به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک …

افزایش بیماران بدحال کرونایی با تست منفی https://myirannews.ir/عمومی/افزایش-بیماران-بدحال-کرونایی-با-تست-من/ https://myirannews.ir/عمومی/افزایش-بیماران-بدحال-کرونایی-با-تست-من/#respond اخبار ایران من Sat, 07 Aug 2021 01:59:54 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/افزایش-بیماران-بدحال-کرونایی-با-تست-من/ تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان هایی که در چند روز گذشته آزمایش معیوب داشته اند و اکنون در معرض خطر بیشتری قرار دارند. دبیر انجمن متخصصان علوم آزمایشگاهی می گوید محل دلتا در جاده تغییر کرده است و نمونه ها به درستی انجام نشده اند. به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک …

تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان هایی که در چند روز گذشته آزمایش معیوب داشته اند و اکنون در معرض خطر بیشتری قرار دارند. دبیر انجمن متخصصان علوم آزمایشگاهی می گوید محل دلتا در جاده تغییر کرده است و نمونه ها به درستی انجام نشده اند.

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه یک شهروند دارد وی نوشت: “تعداد بیماران مبتلا به بیماری قلبی هنوز زیاد است.” بر اساس ارقام وزارت بهداشت ، 34913 نفر در ماه تنها به تعداد بیماران در 24 ساعت اضافه شده است. با این حال ، به گفته کارشناسان بهداشت و مقامات ، این عدد باید دو یا سه برابر شود تا به عدد واقعی برسد. تعداد کشته ها دیروز به 458 نفر رسید که برای پنجمین بار متوالی رکورد جدیدی محسوب می شود. هفته گذشته تهدیدهای جدی و مرگبار در پنجمین سال خود ثبت شد. در این حالت ، مرکز درمانی دیگر به تعداد مراجعات پاسخ نمی دهد. حتی در چند روز گذشته ، بسیاری از گزارش ها و عکس ها از وضعیت بیمارانی که در خارج از بیمارستان های دیگر بستری شده اند خبر می دهند ، اما اکنون ، در اوایل هفته سوم مرداد ، کارکنان بیمارستان می گویند که تعداد پذیرش های بیمارستانی در دو روز گذشته کاهش یافته است. با این حال ، تخت ها هنوز پر هستند و انتقال اضطراری به بیمارستان و بخش ICU به تأخیر می افتد. آنچه اتفاق افتاده این است که اگرچه تعداد بیماران کمتر است ، بیماران هنوز پشت درهای اورژانس و اتاقهای سیستم هستند. گزارشات میدانی نشان می دهد که کمبود تخت و پرسنل ، کاهش بیماران و کاهش تجهیزات و تجهیزات پزشکی در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان عوارض قابل توجهی برای اختلالات گوارشی است ، اما علاوه بر این ، شکست آزمایشات بیماران PCR ، علیرغم آلودگی ، مشکلات زیادی ایجاد کرده اند ؛ افرادی که آزمایشات آنها علیرغم داشتن علائم نادرست است ، اما در عرض یک هفته ، با افزایش علائم و تنگی نفس و آزمایش ریه ، وضعیت سلامت آنها رو به وخامت می گذارد و پس از آن به بیمارستان مراجعه می کنند. اینها حامل های بی صدا هستند.

این عادت کند است اما بسیار دشوار است

در بیمارستان شریعتی ، بخش اورژانس شلوغ نیست ، اما تخت های پذیرش موقت در حال پر شدن هستند و همین بیماران باید ساعت های زیادی منتظر بمانند. شما باید حداقل 24 ساعت منتظر بمانید تا بیمار را از اورژانس به بیمارستان منتقل کنید. تا همین چند روز پیش ، تعداد آمبولانس هایی که انتظار می رفت به بیمارستان ها و دیگر تاسیسات دولتی تحویل داده شوند زیاد بود ، اما دیروز آنها نیز بازدیدهای کمتری داشتند. راننده اورژانس به همشهری می گوید: “اینطور نیست که موسیقی کاهش یافته باشد ، اما گاهی اوقات مشخص نمی شود که ما بیماران کمتری را به بیمارستان ها می فرستیم و می فرستیم.”

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعزام بیمار با خدمات اورژانس باعث تسریع زایمان می شود یا شانس بستری شدن وی را افزایش می دهد ، گفت: “ما فقط بیمار را نجات می دهیم و او را ترک می کنیم.” این باعث نمی شود بیمارستان در مواقع اضطراری بیشتر قابل دسترسی باشد. برای همه کسانی که ملاقات می کنیم و برای آنها فرستاده شده ایم ، باید یک راه حل وجود داشته باشد. وقتی هر بیمار بیمار می شود ، فقط بیمارستان می تواند اقدامات لازم را برای تسریع روند بستری انجام دهد. »

همین امر در مورد بیمارستان امام خمینی (ره) صادق است. محتویات اورژانس بهتر از همیشه است. زیرا یک خانه ویژه برای بیماران سرپایی ساخته می شود و بخش زیادی از بیماران به آنجا منتقل می شوند. در حال حاضر ، طبقه همکف آماده پذیرش بیماران میدانی است. با این حال ، تخت در بیمارستان وجود ندارد و بیماران همچنان منتظر تخلیه تخت هستند.

پیمان صابریان ، رئیس اورژانس کشور می گوید تعداد اورژانس را دو برابر کرده است و می گوید: ساده باشید. البته ارجاع بیماران به بیمارستان ها و کارکنان اورژانس درست است. زیرا دوستان ما نزدیک تخت بیمار می آمدند و او را معاینه می کردند. وی برای ارزیابی وضعیت بیمار با متخصص بیماری های عفونی مشورت می کند و در صورت لزوم او را به بیمارستان ارجاع می دهد که این امر به بیمار امکان می دهد تشخیص دقیقی داشته باشد. »

صابریان ادامه می دهد: در حال حاضر روزانه 900 تا 1000 بیمار به بیمارستان های تهران منتقل می شوند.

مدت زیادی صبر کنید تا چوب رها شود

در بسیاری از مراکز درمانی ، اتاقهای جدیدی باز شده است و حتی در خارج از منزل ، تختهایی با واحدهای اکسیژن کوچک برپا شده است. بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی تا زمان سفر در این کیسه ها قرار می گیرند و تا زمانی که نوبت ویزیت یا بستری شدن در اورژانس نرسیده ، هوا همراه آنها است.

در حیاط بیمارستان امام خمینی (ره) ، زن جوانی روی تخت دراز کشیده بود ، بی حرف.

چهار ساعت انتظار بیرون از بیمارستان او را اذیت می کند و همسرش را تشویق می کند که به خانه برگردد ، اما ضعف او را قطع کرده و باید منتظر بماند. فضای بیمارستان مانند گذشته پر نخواهد شد ، اما این نشان دهنده در دسترس بودن تخت ها نیست. یکی از نگهبانان اورژانس می گوید: “جمعیت به دو یا سه روز کاهش یافته است ، اما بیماران مرخص نشده اند و این بار آنها بیشتر در بیمارستان می مانند.” “بخشها چیزی برای حمل بیماران ندارند ، بنابراین حتی همان بیماران که کمتر از چند روز پیش هستند باید به تاخیر بیفتند.”

در بیمارستان مسیح دانشوری ، 10 تخت در مقابل اورژانس قرار دارد و هرکسی که مشکلات تنفسی دارد ، روی این تخت ها به مجاری تنفسی متصل است. در بیمارستان کمبود تخت و امکانات پزشکی وجود ندارد ، اما یکی از کارکنان بیمارستان تأکید می کند که کادر پزشکی ناکافی است و به مراقبت از همه بیماران دسترسی ندارد. خدمات پزشکی در اورژانس ارائه می شود. پرستاران و کارکنان از بیمارانی که منتظر بیرون بیمارستان هستند می خواهند منتظر بمانند.

مشکل عدم قدرت درمانی در مرحله پنجم است

وضعیت بیمارستان های تهران در روزهای اخیر مورد انتقاد بسیاری از بیماران قرار گرفته است. نادر توکلی ، معاون ستاد فرماندهی مدیریت بیماری های کرونا در تهران توضیح می دهد: “تخت باید پرسنل کافی برای حمایت از بیمار داشته باشد.”

به گفته این مقام ، سیستم تحویل در دو روز گذشته به نمایش گذاشته شده است ، اما این روش ضروری نیست. زیرا این روند هفته آینده با 10 روز ادامه می یابد تا آن را به عنوان یک راه حل دائمی تعریف کند.

توکلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکانات پزشکی تهران این فرصت را دارد که تصویب کند آیا تعداد مراجعات تجدید نظر شده است یا خیر ، اظهار می کند: 167 مورد در ماه گذشته ثبت نشده است. بدیهی است که ما این پتانسیل را داریم که خدمات بهداشتی را 10 درصد نسبت به وضعیت فعلی افزایش دهیم. “

آزمایشات منفی را افزایش داده و تعداد بیماران را افزایش دهید

نگرانی ها در مورد تغییرات آب و هوایی ایران خسارات زیادی به بار آورده است. اگرچه قبلاً گزارش شده بود که نتایج مثبت کاذب دشوار است ، اما در پنجمین سرماخوردگی ، اکثر بیمارانی که در ریه ها شرکت می کنند دارای یک کاغذ تست تاج هستند. بسیاری از افرادی که اکنون به بیمارستان می روند با آزمایش اشتباه مراجعه می کنند. گزارشات شهری از چندین بیمارستان نشان می دهد که بیماران با علائم شدید در عرض چند روز پس از معاینه بیماری کرونا چنین نمی کنند. رویدادی که منجر به مراقبت های ویژه شده است ، خطر مرگ را افزایش می دهد. علاوه بر همه اینها ، حامل بودن باعث ایجاد درگیری های زیادی برای اطرافیان شما می شود. برخی از این بیماران را می توان در بیمارستان مسیح دانشوری مشاهده کرد. کسانی که کمتر از چند روز پیش آزمایش شده بودند اما اکنون بیش از 40 درصد ریه دارند.

یکی از این بیماران یک زن باردار است. گفته می شود که در ابتدا او فکر می کرد آنفولانزا است ، اما با اضافه شدن سرفه مداوم و ضعف جسمانی ، او تاج گذاشت ، اما آزمایش منفی بود. چند روز بعد ، وی با تنگی نفس به بیمارستان رفت و در ریه هایش معاینه شد. اکنون مشخص شده است که ریه های وی 50 درصد تحت تأثیر قرار گرفته اند و باید در اورژانس بستری شود ، اما تخت خالی است و باید منتظر بماند. حالا او نگران فرزند متولد نشده اش است.

داوود پیام طبرسی ، رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری ، خاطرنشان می کند که در صورت فوران دلتا ، ما نباید تنها به تلاش اکتفا کنیم: اگرچه ویروس قوی است ، اکثر مردم در حال حاضر نیازی به آزمایش خون ندارند و هرکسی که علائم علائم تنفسی دارد باید در بیمارستان بستری یا مرخص شود. “

با این حال ، در حال حاضر سوالات زیادی در مورد صحت آزمایشات و نحوه آزمایش آنها وجود دارد ، که توسط محمدجواد غروی ، دبیر انجمن متخصصان علوم آزمایشگاهی پاسخ داده شده است. به گفته وی ، افزایش ناهماهنگی کرونا به دو دلیل رخ داده است. یکی اینکه ویروس دلتا در انتهای مسیر یافت می شود و نه در ابتدا ، زیرا گردن و بینی آلوده است ، ویروس یافت نمی شود. دلیل دوم عدم وجود گزینه ها است.

به گفته غروی ، در تاسیسات مدل سازی ، به ویژه تاسیسات دولتی ، نمونه های عمیق تا زمان انتقال صحیح انجام نمی شود و نقطه در انتهای سینفاکتوری یا در انتهای گلو گرفته می شود. به همین دلیل ، به دلیل اینکه نمونه ها به درستی انجام نشده اند ، معمولاً 50 درصد آزمایشات نادرست است حتی اگر بهترین تجهیزات و آزمایشگاه ها خوب باشند.

غراوی در مورد تاثیر نوع تجهیزات آزمایش PCR و نحوه تأثیر آن بر روی تجربیات می گوید: “تجهیزاتی که در ابتدای شیوع کرونا داشتیم در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد.” آموزش کمتر برای همکاران. “

او همچنین می گوید که آیا تعداد خطاها حتی با افزایش تست افزایش می یابد و آیا از این پس تست PCR قابل اطمینان است: ممکن است اما خیلی مهم نیست. این آزمایش را تمام نمی کند ؛ نتایج خوب آزمایش 100٪ قابل اعتماد است ، اما نتایج منفی معمولاً کاذب است. البته ، هنگام تلاش برای آزمایش ، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. ترکیب روش نمونه با محل آزمون. مواردی وجود دارد که در برخی آزمایشگاه ها آزمایش شده است و پاسخ این است که اشتباه است ، اما هنگامی که آزمایش را در آزمایشگاه ایمن تکرار می کنید ، گفته می شود که این آزمایش مثبت است. “این در برخی ایالت های دلتا اتفاق افتاده است ، و ما قبلاً چنین چیزی را در جاهای دیگر ندیده بودیم.”

دبیر انجمن دانشمندان آزمایشگاهی اصول اولیه تشخیص و ارزیابی بیماری قلبی بیمار را نیز بیان می کند. “” با این حال ، در حال حاضر ، به گفته کارشناسان ، هر گونه علامتی باید مناسب تلقی شود و بهترین زمان برای این درمان را نباید از دست داد. “

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/افزایش-بیماران-بدحال-کرونایی-با-تست-من/feed/ 0


[ بازدید : 352 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 17 مرداد 1400 ] [ 13:52 ] [ Francis ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]